mandag 28. april 2014

Nytt kjøkken

Det er uten tvil ein prøvelse for utålmodige sjeler som meg å fikse opp eit kjøkken.
Når har prosjektet vara sidan rett før vinterferien.
Og enno er me ikkje heilt i mål, men det nærmar seg.
Me manglar litt kvitmaling her og der og eit par lister. Det lagar seg…...
Kjøkken i kasser før montering.
Dette var ein mørk og trist krok av kjøkkenet før. Gildare å laga mat no.
Skal fikse den døra der, så ho vert heilt kvit.
Likar å bruka ekte kokebøker, ikkje berre nettet. Boka dett ikkje ut etter ei stund, så at eg må logga meg på for å sjekke neste ingrediens.
Litt nostalgisk arvegods og sånn har fått plass på hylla.
Har flytta vasken bort til vinduet, så kan eg sjå på veret medan eg vaskar opp ( tulla, har sett inn oppvaskmaskin)
Men det fyrste eg testa ut då kjøkkenet var på plass var kaffimaskinen.
God kaffi er viktig for trivselen på kjøkkenet.


2 kommentarer:

  1. Et flott kjøkken. Godt at det er lyst og fint
    rundt en når en skal lage mat. Her er det
    et"gammelt" eikekjøkken. Mulig jeg maler
    det en gang. Men da må jeg ah litt mer
    enn en ettermiddag innimellom på meg.
    Orker ikke å gå i malespann i flere uker.
    Så vi får se hvordan det blir.
    Koselig med kokebøker. Det er noe eget å sitte å
    bla i de. Blir ikke helt det samme på nettet nei.
    Ha en herlig dag, å kos deg med kaff'en:)

    SvarSlett
  2. Kjempefint,kjøkken, flotte hyller til mugger og kokebøker, Skjønner det er "kaos"mens ein holder på, men så flott når ein er ferdig.
    Triveligt å lage mat her nå.
    Har ikkje oppvaskmaskin eg.

    Ha ein fin dag, Nå må eg ut i finværet, lurer på om eg må begynne å vanne,
    Ha ein fin dag, klem

    SvarSlett