lørdag 30. juni 2012

Sommarfest i Hykken

Å laga fest er vel noko av det gildaste ein kan halda på med. Iallefall når ein har ferie, god tid og kan kosa seg med førebuinga.
I år har eg lagt min elsk på lavendel, og det bruka eg saman med roser på bordet. Temaet var nostalgi, eg bruka kvit duk underst, fann bilete på netter som eg la under ein rosa gjennomsiktig løper. Greinene er frå islandspil.
Rundt om på småbord og hyller hadde eg laga buketter av peoner blanda med markblomar.
Heimelaga tapas stod på menyen og saman med god drikke vart det ein velukka fest - nesten som me alerede gleder oss til neste sommer............






" Når du en gang kommer
Neste sommer
Skal jeg atter være her
Og vi skal synge
Gamle sanger om igjen
Når du en gang kommer
Neste sommer
Skal vi atter drikke vin
Og vi skal snakke sammen
Om de samme gamle ting"

Å nyte et glass vin i godstolen mutters putters alene, er ikke på langt nær så smaksmessig tilfredsstillende som å nyte den i lag med gode venner. Dette viser Matforsk i en ny smaksundersøkelse. (forskning.no )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar