lørdag 11. mai 2013

Vårsysler i regnveret



I dag har det eigentleg vore ein trist, grå og regnfull dag. Likevel har eg storkosa meg og fiksa opp rundt dørene.
I dag var det inngangen til fjoset og  plattingen eg tok for meg.

Det er ein kald vår me har hatt, til nå - men så kan det berre verta betre.
Likevel spirer og gror det, trea er klare til å springa ut og rundt oss er bakkane snart heilt grøne.
Og no på ettermiddagen ser det ut som det lettar litt - herleg.


Eg likar godt kvite blomar, men synes alltid det må vera nokre skikkelege fargeklattar innimellom.
Knall lilla er absolutt ein favoritt.


Line har laga det fine skiltet til oss, nå heng det på veggen ved inngangen til fjoset.
Sommarfuglar har "landa" i veggkransen.

Så vart inngangen til fjoset og litt trivelegare, imorgon skal det vera konfirmasjon der inne. Håpar på finver for deira del og.

2 kommentarer:

  1. Så koselig du har laget det til.
    Var kjempefint med det lilla innslaget syns jeg.
    Liker godt lilla. Håper gjestene liker det du har ordnet til.
    Ønsker deg en riktig god søndag :)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Så flott og vårlig du har ordnet det rundt deg:)

    SvarSlett